Klientská zóna

„Žádost o umístění jsem podávala společně se synem a vnukem. Protože dobře ovládám svůj telefon a email, ráda bych je přestala obtěžovat a kontrolovala si průběh stavu žádosti sama. “

Monika

žadatelka

Stav žádosti

Transparentní sledování průběhu řešení.

Údaje klienta

Možnost průběžné aktualizace osobních údajů.

Komunikace s domovem

Přímá komunikace mezi klientem a organizací.

Alternativy

Přehled dostupných služeb včetně doporučení a informací pro lepší orientaci a osvětu.

Klient vidí průběžný stav žádosti

A to znamená, že k vám do zařízení nikdo nemusí volat s dotazy.

Žadatel se může k žádosti vracet a nahrát dodatečné přílohy

Vašemu personálu o změně samozřejmě přijde upozornění.

Napište nám!

Kliknutím tlačítko "Poslat" souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Formulář je chráněn službou reCAPTCHA od společnosti Google.
×
DomovIS tým

Neváhejte nás kontaktovat!